Reklama - marketing
Předat co největšímu počtu potenciálních zákazníků co nejvíce aktuálních informací - rychle a spolehlivě, je v dnešní turbulentní době cílem dobrého marketingu.
Žádná jiná technologická inovace nepřilákala z tohoto pohledu tak velkou pozornost jako QR kódy a pokud uvážíme všechny jejich výhody není to vůbec překvapivé.
Použití QR kódu umožňuje připojení běžných každodenních předmětů jako jsou tištěné reklamy, plakáty, vozidla, reklamní předměty, nebo obal výrobku, přímo k digitální zdrojům, jako jsou webové stránky, obrázky, video nebo hudební soubory. Přitom využití každého QR kódu není nijak omezeno časově ani prostorově, kódy se nemusí nijak registrovat, jejich použití není podmíněno žádnými licenčními poplatky.
Pro použití v podnikání QR kódy přímo vybízejí, kromě marketingových materiálů, se dají použít např. k podpoře Vašich produktů či služeb.
Vzhledem k mnoha různým možnostem využití, jsou QR kódy velmi zajímavé pro všechny sektory a podniky různých velikostí. Nezáleží na tom jestli se jedná o výrobní podnik, vydavatele, maloobchod, průmysl či poskytovatele služeb. Všichni mohou úspěšně QR kódy používat ve svých reklamních aktivitách.
AQR kódy Vám v této souvislosti navíc přinášejí jedinečnou zpětnou vazbu - kdy a které reklamní médium zaujalo zákazníka - tuto informaci Vám nedokáže žádné jiná marketigová "technoilogie" přinést. Použitím AQR kódů můžete porovnávat účinost jednotlivých prodejen mezi sebou, efektivitu jednotlivých pracovníků a podobně.